12call: Telefonie

12call: Telefonie

1. Bellen in de Cloud


Voor het bellen in de cloud (PBX: Private Branche eXchange) heeft 12call drie verschillende producten: Xelion, 3CX en FreePBX. Met dit productengamma zijn wij in staat om aantrekkelijke VOIP-oplossingen te bieden voor elke situatie.

Xelion is een krachtige hosted telefonieoplossing van Nederlandse makelij. Het staat in de wereld van VOIP bekend als bijzonder compleet, gebruiksvriendelijk en erg betaalbaar. Voor Xelion betaalt u een vaste prijs per gebruiker.

3CX is een telefonieoplossing die enorm flexibel ingezet kan worden, doordat het drie varianten kent: (1) installatie op eigen server, (2) installatie op eigen Virtual Private Server (VPS) en (3) levering via het pay-per-user model. 3CX biedt veel mogelijkheden voor geavanceerd maatwerk.

FreePBX is een hosted telefonieoplossing gebaseerd op opensource software. Deze toepassing levert 12call op een eigen VPS, waardoor zeer stabiele en concurrerende oplossingen gebouwd kunnen worden. Deze oplossing is vooral interessant voor organisaties met meerdere vestigingen. Met een installatie van FreePBX kan er door alle vestigingen vanuit één server gebeld worden. Ook kunnen collega’s van alle vestigingen onderling eenvoudig met elkaar bellen.

2. Ontzorging: installatie en onderhoud


Voor een vast bedrag per maand biedt 12call ontzorging van installatie en onderhoud. Dit in aanvulling op het abonnement voor het gebruik van de centrale. Dit ontzorgingsabonnement geeft recht op de volgende zaken:

  • Regulier remote support tijdens de openingstijden van 12call. Hierbij worden eventuele storingen opgelost en verzorgt 12call benodigde wijzigingen in de programmering van de centrale of telefoonapparatuur;
  • Toegang via het storingsnummer buiten openingstijden;
  • Monitoring van de internetverbindingen. Veel van onze klanten maken gebruik van een dubbele internetverbinding en worden door 12call gewaarschuwd wanneer een back-up niet functioneert. De monitoring geeft inzage in diverse gegevens, zoals uptimes, bandbreedtegebruik en pingtijden. Wanneer er zich onregelmatigheden voordoen signaleert 12call dat meteen;
  • Een back-up van de configuratie van de telefooncentrale;
  • Voorrang op klanten zonder ontzorgingsabonnement in geval van calamiteiten;
  • Update van de gebruikte firmware. Dit gebeurt enerzijds op afstand, anderzijds door middel van een bezoek op locatie dat minimaal éénmaal per jaar plaatsvindt. Hierbij worden updates uitgevoerd die op afstand niet mogelijk zijn.

In het ontzorgingsabonnement zijn storingen, wijzigingen en uitbreidingen waarvoor een bedrijfsbezoek noodzakelijk is niet inbegrepen. Ook door de fabrikant doorbelaste kosten voor specifieke updates vallen niet onder het ontzorgingsabonnement en worden apart gefactureerd.

 

3. Telefoontikken


12call biedt concurrerende gesprekstarieven die een aanzienlijke besparing opleveren ten opzichte van andere aanbieders. Gesprekken lopen te allen tijde via premium routes.

 

4. Telefoonlijnen


Bij 12call is de afname van een telefoonlijn via internet mogelijk. Daarbij geeft een persoonlijke login toegang tot het facturatieportaal. Hier kunnen diverse instellingen zelf worden gewijzigd. Per direct – zelfs live – kan de gesprekshistorie worden ingezien. Dit is handig in situaties waarin gesprekskosten worden doorberekend aan opdrachtgevers. Via het facturatieportaal kunnen facturen worden ingezien en gedownload.

5. Telefoonnummers


Uw huidige telefoonnummer kan 12call porteren naar uw hosted telefonieoplossing. Ook verzorgt 12call de aanvraag van telefoonnummers op naam, waaronder geografische nummers en 085-, 088-, 0800- en 0900-nummers.

Vragen over uw verbinding?

U hoeft er maar één te bellen.